G55

doresc sa va reiterez faptul ca nu sunt implicata in politica. in nici un fel. oricum pentru cei care se dau cunoscatori de politica ar fi vorba despre G8 si nu despre G55. dar aici vorbim despre lucruri serioase. vorbim despre masini. masini serioase. acum ceva vreme vi-am marturisit ceva despre 0,5% din proprile-mi gene care, surprinzator, au trasaturi de offroad. se pare ca, pe vreme ce trece, realizez ca aceasta informatie este pertinenta. mostenire genetica bibicule. nu ma pot impotrivi si pace. mai mult, sunt proprietara unui G55 AMG nou-nout, pe care l-am primit de la MTV – Pimp My Ride. asa explica culorile putin mai neortodoxe.

am pregatit, deci, o mini iesire in teren. vreme frumoasa. indicele de confort termic nu depaseste pragul critic de 80. verific presiunea in anvelope, nivelul fluidelor, prezenta tuturor poneilor de sub capota si clacsonul. totul e ok si gata de lupta.

cuplez contactul si ascult nechezatul. apoi fara nici o introducere, accelerez pana la momentul in care tati abuzeaza de toti centimetrii lui ca sa ma opreasca cu buricele degetelor inainte de a parcurge intregul Golden Gate de la noi din curte. marsarier si plecare in tromba. cainii sunt disperati de zgomotul motorului, pasarile zboara care cum, iarba scrasneste sub anvelopele performante iar vantul imi zburleste, adica NU…

uliuc, vant puternic… coafura rezista.

ajung in zona acului de par la care se vede performanta pilotului si reusesc sa castig inca doua zecimi la intoarcerea cu frana de mana. incerc sa ma opresc pentru o mini sedinta foto. si pentru ca aceasta masinarie are o putere incredibila ceva trebuie sa o opreasca. undeva in pozele 10 si 11 se observa si BAS-ul (Brake Assist System) in plina actiune. locul pentru sedinta foto nu este ales intamplator. veti deslusi in poze un model mai vechi, un 300 GE aflat la sfarsit de cariera, dar inca in stare buna de functionare. nu are rost sa ma lansez in comparatii dar nu doresc sa trec mai departe fara a va face atenti la diferenta de garda la sol dintre cele doua agregate. e clar de ce am ales G55 AMG.

trec linia de sosire cu un avans considerabil fata de urmatorul clasat, jumatate-de-om-calare-pe-jumatate-de-iepure-schiop urmat indeaproape de Aleodor Imparat si de tati. carul de transmisie si echipa de fotografi ne-au urmat la mare distanta.

si pentru ca astazi este o zi speciala doresc sa inchin aceasta victorie unui om special. 

asa ca… nasule, da tie, onorabile domn Iugulescu, iti urez un La Multi Ani mare cat bolidul meu. te pup dulce si, abia astept sa te fac o tura.

prietenii stiu de ce.

You may also like

Leave a Reply